utbyte

2011-01-26 @ 20:46:59

Idag har jag klarat av mitt första PBL fall och jag tycker fortfarande att det är bra flummigt. Dock fick vi till en intressant diskussion men det hade man lika gärna kunnat diskuterat runt ett köksbord. Vi fick även det nya fallet som vi ska jobba med till nästa vecka, rovdjursjakt handlar det om och det är verkligen ett aktuellt ämne just nu.

Hämtade även ut mitt malariaprofylax och på måndag blir det att börja knapra det. förhoppningsvis utan alla trevliga biverkningar. En kursare har redan börjat knapra och hon säger att hon är superspeedad och sover väldigt lite. Ska bli spännande det här.

Imorgon byter jag ut Skara mot Göteborg då vi helt plötsligt blev lediga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0