söndag

2011-01-23 @ 18:35:58

Började söndagen med att gå en promenad med L, taggad till tusen var hon. Blir igångsättning av henne i veckan då vi hittade orsaken till hennes hälta, ett balltramp. Longerade henne i ridhuset på eftermiddagen för att se hur hon såg ut och hältan är iprincip borta! Skönt att tanten är på G igen.

Efter promenaden så red jag ut på F tillsammans med C på S. F gick först hela vägen och var from som ett lamm. Både C och jag var imponerade av henne.

På eftermiddagen var det dags att samla alla tävlingsryttare i klubben, både nya och gamla. Vilken uppslutning det var, har nog aldrig varit så många någonsin! Verkligen jättekul!!

Nu ska jag försöka ta mig igenom det första kapitlet i kursboken som vi ska ha läst tills imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0