så var det dags igen

2011-01-18 @ 08:41:02

Jaha, så var tanten ofräsch igen. När jag hoppade upp igår och hade tänkt rida ett dressyrpass men jag kände på engång att allt inte var som det skulle. Hon kan vara lite knackig i skritten, men inte så här. Skrittade på ett tag och det blev bättre och skulle prova trav, då var det bara att konstatera att hon inte alls var fräsch. In och bytte till tömkörningsgrejerna så att jag skulle kunna se hur det såg ut och ja det var väl ingen vacker syn... Dock är hon pigg och glad och villl verkligen jobba. Ser inte ut som hon har ont utan som om höger bak inte vill hänga med. Suck, jag vill ju att den finaste ska vara fräsch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0