jag borde mycket

2011-01-25 @ 20:12:41

Har egentligen inget att skriva. Har nu nästan gjort klart mitt PBL fall och det här med PBL är inte riktigt min grej har jag insett. Det är bara så himla flummigt och inte lär man sig så mycket heller. Tur att vi inte har hållit på med det under alla åren på Ultuna!

Nu borde jag sätta mig och skriva på projektplanen till exjobbet, jag borde även börja skriva på ett CV för det är ju ganska högtid att påbörja (sommar)jobbsökandet.

Annars händer det inte alltför mycket här i lilla Skara. Snacka om att det är totalt dött, nästa dödare än byhålan. Hur kan folk plugga här när det inte händer ett dugg. Är väl kanska bara för att jag är van med Uppsala som är studentstaden nummer 1!


Utsikt från campus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0