2010 goes 2011

2011-01-01 @ 18:35:00

Så har ännu ett år passerat. Ny året firades i Knivsta med en massa trevligt folk. Blev sent, eller tidigt kanske vi ska säga ;P ramlade i säng vid halv 5 tiden imorse efter en rolig och intensiv em/kväll/natt/"morgon". Det som hann avverkas under alla timmar var att spela xbox med det nya kinetic (sjukt kul och jag måste nog köpa mig en uppsättning :P), en massa snack, MIG spelande, champange, fyrverkerier mm mm.  Vaknade som vanligt vid strax efter kl 8 efter några få timmars sömn men lyckades ligga kvar till strax efter tio.

Under natten så hade det kommit runt 2 dm snö så min bil gick knappt att "hitta", men tillslut så hittade jag bilen och kunde börja resan hem till mor för att fira hennes födelsedag. Var en intressant resa då det blåst/blåser en hel del och diverse drivor på uppemot halv metern hade bildats i vägrenen och en hel del drivsnö på vägbanan.

Ikväll blir det soffläge och förhoppningsvis är det något bra på tvn...


Kommentarer
Postat av: Sigmundnatalie

Spirits are speaking in my dreams and other ways

2011-11-25 @ 23:02:02
URL: http://sigmundnatalie.blogminds.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0