hej då

2011-02-17 @ 21:19:15

Nej det är inte dags att säga hej då än till bloggen, men det är det jag har gjort till några av mina bästa vänner idag och igår. Kommer inte att träffa dem på runt 5 veckor :O.

Igår hängde jag med RW på dressyrträning. Shit vilket ställe vi var på, skulle verkligen inte tacka nej till det. Var en intressant och annorlunde träning, fick en hel del ny inspiration.

Idag har jag umgåtts med S och även gått en promenix med A. Toppen dag med trevligt sällskap och hyggligt väder. Har under kvällarna i veckan snackat en del skit med R (och övriga i korridoren). Shit vad jag kommer att sakna alla men det är ju trevligt folk på resan också så jag borde ju klara mig :D 

Hemtentan är nu klar eller jag bestämmer att jag är klar med den, är verkligen inte nöjd men det lär jag aldrig bli så det är bara att skicka in den nu och sen sluta fundera på den ;P 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0