mörhet

2011-04-10 @ 21:24:37

Efter en heldags jobbande så tog jag en "sväng" på gymmet med min möra kropp. Började med att köra crosstrainer i ca 15 min sen gick jag på mitt träningsprogram. Ben och armar var bra sega efter att ha mockat, kört skottkärror i brant uppförslutning, skurat boxar, sopat mm mm. Men nu efter träningen så känns kroppen helt okej, jag känner mig bättre och har mindre ont än när jag gick till gymmet så det var bra att jag övertalade tröttheten och gick dit!

Imorgon blir det gym, exjobb och på kvällen ska småkillarna löshoppas =)


Kommentarer
Postat av: Torkelveronika

Great site!!!

2012-08-03 @ 07:33:23
URL: http://torkelveronika.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0