full rulle

2011-04-04 @ 21:39:38

Idag har det gått i ett sedan jag vaknade. Har hunnit med att jobba lite med exjobbet under morgonen, för att sedan vid 9-tiden fortsätta jobbandet nere på skolan där jag mötte upp R och M. Sen vid lunch begav sig jag och R mot kliniken för att jobba. Var verkligen kaos och det blev sanering på hög nivå, känner fortfarande alla alkoholångor...

Fortsatte sedan vidare ut till stallet, eller jag gjorde ett stopp i G-sunda för att hämta ut ridbyxorna jag beställde från Horze förra veckan (snacka om snabbleverans och ridbyxorna var finfint packade på en galge med en "påse" över i kartongen, tummen upp till dem!!). I stallet tog jag och R itu med småpojkarna och båda var jätteduktiga. L travade för första gången med en ryttare på ryggen (=jag) och han skötte sig kanon, nu måste jag börja skramla ihop pengar... F kunde R skritta uppsuttet på så det blir lite trav för honom i veckan oxå.

Efter stallet hämtade jag upp min korridorare för att åka och handla lite mat. Sen var det bara hem och äta sen kvällsmat och nu ska jag återigen ta tag i högen med skolarbet innan det är dags att dra täcket över sig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0