lång dag

2010-09-29 @ 22:27:05

Lämnade hemmet kl 05.45 för att vara på jobbet ombytt och klar kl 6. Jobbade sedan till klockan nio för att sedan skynda vidare till föreläsningen som började 9.15. Var sedan i skolan till halv 12 då jag spurtade hem för att slänga i mig lunch då vi skulle grupparbeta kl 12. Vi jobbade på fram till halv 4 och då begav jag mig mot S för att sedan åka mot Sthlm. Blev först ett stopp i Väsby för att köpa ett par vita ridbyxor, sedan var det hundträning vid Skuggan och när den var klar drog vi till Kista galleria. Kom åter innanför hemmets dörr kl 21.30...

Det var första gången jag var i Kista galleria och shit var det var stort! Hade inte väntat mig att det var så stort och det fanns ju allt där. Nu var vi främst där för att äta och S skulle köpa ett par joggingskor, så det var bara en snabb visit men jag kommer att återvända!

Nu måste jag ta igen lite plugg och sedan är det sängen som gäller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0