Brav(o)ur

2010-09-03 @ 18:11:16

Kl 8 imorse gick bussen mot Strömsholm och dagens studiebesök. Trots nattens partajande och endast 3 timmars sömn så är jag fortfarande vaken och har känt mig piggare än vad jag trodde att jag skulle göra.

På Strömsan så pågick kvalitetsbedämningen för 4-åringarna och det fick en bra start då första startande snygga Bravour hoppade till sig 10-10 och med gångartspoängen 9-8-8. Extriörpoängen kommer jag dock inte ihåg och jag orkar inte hämta papprena som jag noterat siffrorna på. A visade honom superbt och det är verkligen kul att se en välförberedd och mycket väl visad häst.


Två stycken riktigt dåliga bilder (jag behöver skaffa ett nytt objektiv så att jag kan fota i ridhus)...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0