måltider och röntgen

2010-10-27 @ 19:08:02

Imorse var det som vanligt dags för onsdagsjobbandet vilket betyder frukost strax efter kl 5. Jobbade på till kvart i 9 för att sedan skynda hem och fixa en macka som jag åt på vägen till skolan som började kvart över 9. Föreläsningen slutade 12 och då mötte jag S (och U) för att bege oss mot djurkliniken där U skulle HD och AD röntgas kl 13. Hade räknat att det skulle gå fort och lunchen skulle inträffa någongång runt kl 14. Tji fick jag...

Det började med att U var segsederad och det tog en timme tills hon var någorlunda trött (då hade hon fått ett antal doser intramuskulärt och även en dos intravenöst). Sedan dags för röntgen som brukar går fort, men icke... De fick inte till några bra bilder på höfterna så 10 bilder senare så gick de vidare till armbågarna. Trodde att det skulle vara en vet. som röntgade men inte det inte, utan det var en liten dssk som verkligen inte kunde röntgen... S var inte direkt nöjd och lagom glad, jag förstår henne. kl 16 var vi ute från kliniken och då var det dags för lunch.

Nu funderar jag på vad jag ska äta till middag, blir nog havregrynsgröt... Lagom ladding inför kvällen BSF och GA :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0