6 okt

2010-10-06 @ 19:28:37

Imorse när klockan ringde strax efter 5 så trodde jag att det var någon idiot som ringde mig mitt i natten... Sov väldigt djup och var inte alls med på vad som skedde. Upp kom jag tillslut iaf och knatade vid kvart i 6 mot jobbet (det var verkligen varmt ute på morgonen inte alls så kyligt som det varit de andra dagarna). Jobbade 3h och sedan var det dags för föreläsning i 1h och 40 min (var schemalagt 3h).

Var många hästar inne jämfört med tidigare veckor, har varit runt 12-14 st tidigare och nu var det 24. Men vi är flitiga så det hanns med på ordinare jobbtiden, jag och RW stannade kvar en timme extra och fixade med fodret. Lite (med betoning på lite ;P) extra pengar intjänade idag alltså. 

Har inte gjort mycket under eftermiddagen, kollat lver lite foderstater till projektet, handlat, softat och lagat mat.
Nu måsta jag försöka ta tag i pluggandet så at jag hinner göra lite vettigt innan Greys börjar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0