snö snö å ännu mera snö

2010-11-28 @ 20:42:37

Fick en chock när jag kollade ut tidigt imorse, där ute låg nämligen 2 dm nysnö! Men enligt yr.no så hade det då inte snöat nått, vilket nog även plognissarna gått efter då ingen väg var plogad. Var bara att sätta på sig full snömundering och pulsa mot stallet. Väl där så var det täcken på på ett 15-tal hästar och pulsa ut med dem till sina hagar. Var lagom mör när jag satte mig och red V. L fick idag roa sig själv i ridhuset medans jag höll på att klä på alla andra hästar (hon behöver då ingen skrittmaskin utan hon skrittar på duktigt själv :)).  

Hoppas nu att det ger sig lite med allt snöande så att vi inet blir helt insnöade...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0