Lång helg

2010-05-16 @ 21:28:25

Löptränade som sagt i torsdags och det blev även ett pass i fredags. Väldigt möra och sega ben var det som sprang en runda på drygt 4 km. All denna träning har resulterat i en jäkla träningsvärk...

Träningsvärk har jag även fått i ena armen efter allt skurande av boxar på jobbet. Har jobbat hela dagen i går och hela dagen idag. Förutom skurning av boxar har det mockats, ströats, sopats, spolats, medicinerats, motionerats hästar, fixat foder, hämtats halm och säkert nått som jag glömt. Idag var vi verkligen ett roligt gäng som jobbade, vi har verkligen haft kul. Allt blir så mycket roligare när man har roliga och trevliga arbetskamrater!

Nu funderar jag på om jag ska äta lite Häagen dazs eller om jag ska gå och sova...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0