en onsdag

2010-05-19 @ 20:04:43

Uppstigning kl 5 imorse, hur trött som helst men vaknade till när jag gick till jobbet i den friska luften. Jobbade till strax innan kl 10, stannade kvar då de behövde hjälp med att mocka ur några boxar. Sedan hem, duscha och äta frukost nr 2/lunch beståendes av havregrynsgröt och två rost mackor. Strax efter halv 11 var jag nere på skolan för att träffa gruppen och skriva på projektarbetet. Vi höll på till strax innan kl 17, hade egentligen inte tid att vara kvar så länge men nu är arbetet iväg skickat. Imorgon lär ju sågningen från handledaren komma, men vi är förberedda på det ;P

Dags att återgå till tentapluggandet men först ska jag nog ta en bit chockladcheescake som jag har i frysen så att mitt blodsocker höjs lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0