En dag i grisens tecken

2010-05-10 @ 20:57:29

Dagen började med ett 4h besök ute hos försöksgrisarna, där mättes det späck, hullbedömdes och studerades kultingar endast några timmar gamla. Sedan när besöket äntligen var över var det bara att sätta sig grisluktande i bilen och åka mot skolan för att där jobba med projektarbetet tillsammans med gruppen. Tänker inte säga så mycket om det då det är en hel i historia i sig och ganska grisig... Tur att jag hade L som luktade lika mycket gris som mig så att jag inet behövde känna mig helt ensam i mitt doftande ;P.

Framåt halv fem på eftermiddagen fick jag äntligen gå hem och duscha av mig grisdoften, dock sitter den kvar än tror jag... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0