dags att börja träna?

2010-05-13 @ 21:08:21

Insåg att jag om ca en och en halv vecka ska springa vårruset... Så det var dags att snöra på sig löparskorna och ge sig ut på en runda. Senast jag sprang var en och en halv månad sen och innan dess var det nog juni 2009, på tiden alltså att ta tag i det igen. Tog mig till elljuspåret och sprang det, orkade faktiskt springa hela sträckan utan att stanna så jag är nog i bättre kondis än vad jag tror. Väldigt nöjd med att jag lyckades ta tag i mig och ta mig ut trots det bistra vädret.

Nu ska jag försöka ta tag i mig och komma ut på några rundor till i vecka, målet för årets vårrus är att slå förra årets tid. Hyser dock inga större förhoppningar att klara det då min träning kommit igång sent ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0