upprop och cirkelträning

2010-03-25 @ 20:53:35

Idag var det upprop och start på den nya kursen jag ska läsa, kommer att bli roligt och intressant. Kursen går på engelska (eller tja det är egentligen mera svengelska) och det var ett år sen jag läste en kurs på engelska så det är lite ovant men kommer nog komma in i det igen. Är egentligen inga problem med att det är på engeska förutom att föreläsarna inte brukar kunna uttrycka sig lika bra som de skulle kunna göra på svenska. Som sagt kursen verkar verkligen rolig så jag ser fram emot resten av vårterminen.

Var på kvällningen ner till hallen och körde 90 min cirkelträning, tyvärr var det tydligen den sista för säsongen. Trist för det är verkligen en bra och varierande träning. Funderar nu på om jag ska skaffa kort på stallet, det börjar ju bli bättre cykelväder nu så då känns det lite lättare att ta sig dit.

Nu är det dags att ta tag i plugget, ska försöka hänga med och läsa på innan föreläsningarna på denna kurs (det säger jag vid varje kursstart men sedan brukar det gå utför... ;P)    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0