sunny sunday

2010-03-14 @ 18:31:53

Klarblå himmel och strålande sol, hur härligt som helst. Men jag har bara fått njuta av det fina vädret när jag passerade mellan stallängorna samt när jag tömde dyngkärran. Om ni inte listat ut det så har jag jobbat hela dagen lång, men det är helt okej trots det fina vädret. Det var inte alls mycket häst inne, men bandet var trasigt (som vanligt) så det var kontainer som gällde vilket gör att det tar lite längre tid ändå. Då det var lite häst och inte mycket annat att göra (tömma boxar, skura, fixa halm mm) så hann vi till och med pyssla lite med patienterna, inte ofta det hinns med tyvärr vilket är synd. 

Då jag jobbat så missade jag all sport under dagen, vilket är hårt för mig som sportnörd :P Men det verkar ju ha gått bra för alla aktiva!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0