så var det måndag igen

2010-03-15 @ 18:58:58

Det underbara vädret fortsätter. Verkar ha blivit tradition att börja med en väderrapport i inläggen :P.

Knatade ner till stan på förmiddagen för att ha föreläsning om bidrag inom lantbruket på Länsstyrelsen. Känner mig riktigt hurtig då jag avstod bussen, var för fint väder för att ta den tyckte jag. Annars hade ju cykel varit att rekommendera men den står fortfarande i den fina snövallen som plogbilen skapat och vägarna är inte helt cykelbara än. Men det var riktigt skönt att gå de dryga 5 km ner till stan.

Eftermiddagen bestod i att "komplettera, rätta och ändra" projektrapporten. Tur att det inte var alltför mycket att göra så det gick med en rasande hastighet. Den är nu inlämnad, skönt att kunna bocka av ännu en grej på denna kurs. Imorgon är det munta som gäller, borde väl plugga på nått till den men jag vet inte vad jag ska plugga på...

Sista dagen på denna kurs är på torsdag (egentligen är den sista dagen nästa onsdag men vi har inget mera schemalagt än till torsdag) och sedan är jag ledig en vecka innan nästa kurs börjar. Men det blir nog att jobba med den andra kursen under måndag till onsdag nästa vecka så jag vet inte om jag ska säga att jag är ledig egentligen, men det låter bra ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0