munta

2010-03-16 @ 19:16:10

Muntan är nu avklarad! Tyckte att jag inte fick något vettigt alls sagt men det tyckte visst examinatorerna, fick en 4 (=VG) vilket var det högsta som man kunde få. Nu måste jag bara bestämma mig om jag ska göra extrauppgiften så att jag får en 4 i betyg eller om jag ska skita i det. Är ju egentligen mot dessa betyg och mer än hälften av kursern i min utbildningar har jag ju läst med betygsskalan U och G. Har ju möjligheten att välja om jag bara vill visa U och G på samtliga kurser eller om jag ska visa sifferbetygen på de kurserna där jag har siffror. Ska klura lite och se hur mycket som behöver göras på extra uppgiften.

Ikväll blir det att slappa och ladda inför jobbet imorgon bitti.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0