last day

2010-03-18 @ 21:30:59

Idag var det sista dagen på kursen, egentligen är sista kursdag på onsdag men det är inget schemalagt tills dess. Efter denna kurs splittras klassen (ytterligare) en del, vilket känns sisådär. Två åker ner till skåne och ska plugga där, övriga ska läsa lite olika kurser här uppe så de kommer man ju träffa på i skolan vilket är kul.

Jag har nästan gjort klart inlämningsuppgiften för högre betyg, väntar nu bara på svar från experten jag skulle intervjua. Beslutade mig för att göra ett försök med fördjupningsuppgiften ändå trots att jag inte direkt är för alla dessa betyg som infördes för ett år sedan. 

Imorgon blir det träning och sedan skidtittande. Attans att jag inte åkte till huvudstaden igår och kollade på sprinten samt shoppade lite. Jaja det är ju försent nu iaf...

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0