jobb och skola

2010-03-03 @ 19:44:38

ja det är där jag har tillbringat den största delen av veckan. I måndags var jag i skolan mellan kl 9 och 17 och jobbade på stallmiljöprojekt tillsammans med gruppen. Igår jobbade jag på kliniken mellan 6 och 8.30 för att sedan skynda mig till skolan och fortsätta med projektet till strax efter kl 16. Det samma gäller för idag.

Imorgon är det jobb igen, sista dagen för denna vecka. Lyckades få tag i två extra pass denna vecka så det kommer att bli en trevlig lön som kommer in på kontot nästa månad (jaja så mycket tjänar jag inte så att det märks egentligen men 2 pass extra är ju bättre än inget ;P).
Imorgon ska vi även besöka våran projektgård som vi har på den andra kursen jag läser, lär inte komma hem förns sent.

Som ni ser så har dagarna varit fullspäckade och mycket annat har inte hunnits med...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0