Helg

2010-03-12 @ 18:49:06

Äntligen är denna vecka över och det är nu dags för helg. Känns som jag inte gjort något annat än jobbat och varit i skolan. Jobb både onsdag (som vanligt) och torsdag morgon, för att sedan skynda till skolan och sitta där hela dagen och lyssna på redovisningar. Igår kväll var jag faktiskt ner till hallen och tränade (cirkelträning med övningar för hela kroppen), verkligen välbehövligt och jag hade en härlig träningsvärk när jag vaknade imorse.

Ikväll blir det en skön hemma kväll, ska nog kolla något avsnitt av GA och DH. Imorgon får jag sovmorgon för första gången på ett antal veckor, men som vanligt kommer jag väl vakan vid 8-tiden. Skönt är det att inte behöva ställa klockan oavsett när jag nu vaknar. Imorgon blir det nog även en sväng ner till kåren på släppet, men det blir lugnt då jag jobbar hela söndagen.

Trevlig helg på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0