rastlös

2010-06-21 @ 20:30:19

Första dagen som jag är ledig och jag är redan rastlös (;P) trots att jag tillbringat halva dagen på Strömsan med ponnyskrutten C. C skötte sig utmärkt trots att folk i vita/beiga tröjor stack honom här och där, tog även lite bilder och jag kunde få jobb som röntgenbilds hållare då bilderna blev kanon på en gång. Ägarna har nu fått ett troligt svar på vad som gör att C är lite ofräsch, återbesök om drygt 3 veckor.

När vi kom hem så tömkörde jag L, hon gick kanon. Lyssnade och sprang som aldrig förr. Skönt att hon inte tappat alltför mycket efter den dryga veckans ofrivilliga vila pga mastit. 

Imorgon är det tömkörning igen, sedan hoppas jag att det är sol ute så att jag kan bättre på brännan tills midsommar. På kvällningen ska jag rida dressyrträning på G, alltför längesen!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0