Permanent linne

2010-06-06 @ 19:13:22

Jag har numera ett permanent linne på mig, riktigt hett kan jag lova. Satan i gatan vad jag är bränd (läs röd), vete sjutton hur jag ska lyckas sola bort detta... Orsaken till denna snygga bränna är Strömsans dressyrläktare som låg mitt i solgasset. Har alltså var på tävlingarna och kikat idag, tur att jag hade fribiljett för inte var det värt det som det skulle ha kostat (180 kr tror jag). Som vanligt är det ju trevligt, men få utställare och avsaknad av toppryttare. Jaja tradition att åka dit och med trevligt sällskap så blir det bra ändå!

Åkte förbi stallet och sprutade L intra muskulärt med penicilin på hemvägen, hon är en lite pärla att spruta. Febern har gått ner och hon var piggare men juvret är fortfarande rejält svullet.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0