Bränna

2010-06-02 @ 20:43:23

Några timmars plugg ute i solen resulterade i en otroligt snygg bränna, trots bikin :S Har lyckats bränna mig på skulderbladen, armarna men på axlarnas framsida till typ lika långt ner som en t-sirt ärm har jag ingen färg. Är som en kvadrat utan färg på vardera axel. Skumt värre men så kan det visst gå.

Har fått lite mera klarheter över exjobbet nu, var ut till handledaren efter jobbet imorse. Kommer bli kanon och vi kör igång i augusti. Längtar faktiskt!

Fick ett erbjudande i ett meddelande på FB idag, någon hade visst hittat min kandidatuppsats och vill publicera den i någon slags bok. Googlade lite och det ska väl vara ett seriöst företag enligt kommentarerna om det men tja jag vet inte. Tydligen väldigt många som fått såna erbjudande, man skulle tydligen även få betalt för varje bok som såldes. Nja tror inte jag nappar, känns som om det är något lurt med det hela...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0