2 av 39

2010-06-15 @ 20:09:15

Dag 2 avklarad, nu är det bara 37 skift kvar ;P. Nedräkningen har börjat.

Skönt att den sista fm för denna period är avklarad, jag var skittrött när klockan ringde 04.25 imorse. Imorgon och 5 dagar framåt har jag em, skulle egentligen ha jobbat 3 nätter men blev "beordrad" att jobba em då det är mer jobb på em under  helgerna än på nätterna och då är det bra om man är två stycken som jobbar. Känns ganska bra att byta då jag på måndag ska med C till Strömsan för ett vet. besök. Hade om jag jobbat natt inte fått sova alls efter nattskiftet och det kan ju bli ganska segt i kroppen då, speciellt efter en 7 dagars vecka med 3 nätter. Men nu löste det ju sig, tyvärr missar jag dressyrträningen på fredag som jag sett fram emot...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0