Weight

2010-07-10 @ 18:46:20

Nu är fyra förmiddagar på jobbet avverkad, blev lite skiftningar i arbetspassen då en person är borta. Har nu en eftermiddag och två nätter kvar innan jag är ledig. Efter dessa fyra fm har jag insett att det är helt okej att jobba fm även om klockan ringer 04.20.

Ställde mig på vågen i går för första gången på länge, jag har tydligen tappat några kilo... Ställde mig idag igen och såg att jag tappat ytterligare några hundra gram. Bara 1,1 kg kvar till min "målvikt" på 60 kg. Jag har aldrig varit tjock och brukar ligga runt 63 kg plusminus några hundra gram (BMI runt 20,5 och 21). Vet inte vad jag gjort får att "rasa" i vikt?? Har varken ökat motionen som för tillfället nästan är obefintlig eller ändrat matvanor. Iofs så brukar jag bara äta macka (2st äntligen skivor med ost) och en banan på jobbet så det försvinner ju lite mat under jobbdagarna... Var iaf en trevlig upplevelse att ställa sig på vågen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0