äntligen "helg"

2010-07-14 @ 22:24:22

Nu är jag äntligen "helg" igen efter 7 arbetsdagar. De två sista jobbnätterna har varit dryga, eller ja nätterna har gått bra men det är lite svårt att sova på dagen när det är 32 grader ute och 30 grader i sovrummet. Igår lyckades jag sova hela två timmar när jag kom hem från nattskiftet och idag sov jag fyra! Men jag har överlevt.

Imorse när jag klev av skiftet åkte jag direkt till stallet för att dels fodra men jag passade även på att rida L medan det var ganska så svalt. Går ju inte att rida på dagen i denna värme. Provade att rida i den nya sadel och den kändes helt okej, dock något hård... Men men det ska nog bli bra det där, den verkar iaf ligga bra på L och det är det som är det viktigaste.

Imorgon tänkte jag trotsa värmen och ge mig in till stan en sväng och på kvällningen ska jag hem till A för lite festligheter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0