Brist

2010-01-17 @ 19:31:09

Har varit lite dåligt med uppdateringar den senaste tiden... Har inte haft någon bloggmotivation och mycket annat att tänka på. Motivationen är väl inte helt tillbaka men ett inlägg kommer ändå ;P.

Kursen som jag läst sedan augusti är nu äntligen över och imorgon börjar två nya kurser, roligt värre. Under tio veckor framåt kommer jag att plugga 133 %, ska bli spännade att se hur det går. Ska även hinna med att jobba, ibland känns det som om dygnet har för få timmar. På tal om jobb så har jag jobbade jag igår, inte många hästar inne så det var ganska lugnt om man jämför med helgen jag jobbade innan jul... 

Imorgon flyttar det in en ny granne, ska bli spännade att se vad det är för en typ och vad det är för landsman. L som bodde i rummet tidigare åkte hem till Kanada i fredags. Verkligen tråkigt då det har funkat så himla bra med henne och hon är riktigt trevlig. 

Ikväll blir det Falk tittande och sedan sängen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0