back in business

2010-01-04 @ 21:10:22

Idag klev jag upp i ottan (kl 6) för att hinna med bussen mot (m)Uppsala som går strax efter kl 7. Träffade två av mina projektkamrater på AMM strax efter klockan 9. Strax efter kl 18 satt jag åter på bussen mot Vås. Hela dagen har ägnats åt att försöka färdigställa vårat projekt, vi är fortfarande lång ifrån klara men vi är närmare målet än vad vi var igår. Vi har idag äntligen fått resultaten på alla delar utom en, dessa resultat har vi idag suttit och pusslat ihop och kommenterat. Mycket siffror att hålla reda på så att de hamnar rätt och jag är verkligen helt slut efter denna dag. Fattar inte hur en massa folk orkar pendla mellan dessa två städer dagligen??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0