söndag

2010-02-21 @ 10:53:18

Det är strålande sol ute och en massa snö, som tur är har det slutat snöa. Verkligen ett perfekt väder att ge sig ut i skidspåret men min förkylning vill inte släppa. Vet inte vad jag har gjort för att förtjäna denna förkylning, jag som aldrig brukar vara sjuk men tji fick jag denna gång.

Blir att fortsätta med tentapluggandet istället för att tillbringa dagen i skidspåren. Har tagit mig igenom alla instuderingsfrågor så nu är det bara att försöka trycka in allt och hoppas att det stannar kvar till tisdag.

Som vanligt blir det OS-tittande ikväll, på schemat är det alpint (superkomben) och skidskytte (både damer och herrar). Jag hoppas att Helena nu lyckas samla sig och ta sin efterlängtade medalj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0