Sjuk

2010-02-19 @ 08:29:02

Det är verkligen skönt att vara hemma från studieresan igen. Två långa dagar har det varot och de har känts väldigt långa då jag samtidigt har varit mega förkyld. Vi har för det mesta suttit i bussen känns det som, i onsdags åkte vi halv 8 från skolans parkering och anlände till vandrarhemmet i Nkpg halv 8 på kvällen, under dagen hade vi varit ute på diverse gårdar i rygt 4 timmar. Detsamma gäller gårdagen.
Lärdomar av resan är att frikotrafik inte fungerar i Lely & att HIT är en dyrrrr lösdrift...

Idag vaknade jag med feber, ska ju jobba i helgen men hoppas att någon kan ta mina pass. Förlorar ungefär 2 tusen på detta men jag är helt slut bara jag rör på mig så det kommer inte funka att jobba i vilket fall...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0