övertid

2010-02-24 @ 18:24:53

Idag blev det 1,25 h övertid, alltid trevlig med några extra timmar. Men det är lite sjukt att man går upp i ottan (strax efter kl 5) och jobbar 2 h för en skitlön. Jag försöker tänka att dessa pengar är bättre än inga och jag trivs bra med jobbet (betald träning :P). Tycker dock att vi kunde få en skälig lön och semesterersättning.

Ikväll är det skolarbete som gäller, beteendestudier under natten. Det kommer att bli kallt, långsamt och jag kommer att vara sjuktrött (har varit uppe sen kl 5 imorse). Men är ju van vid nattarbete så jag vet att jag fixar det oavsett hur dåligt jag sovit innan. Är ju van att ha jobbat 4-5 dagar innan det är dags för 2-3 nattpass så detta är väl a piece of cake :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0