mittwoch

2010-02-03 @ 18:40:26

Imorse hann jag mocka 5 vanliga boxar + 1 iso (var totalt 15 hästar och vi är 4 som jobbar så jag undrar vad de andra höll på med) samt fylla på en massa halm. Mockade åt en 3-årig isis och den vill inte riktigt stå uppbunden, tog sig även ett tjuvnyp på min arm samt hade ner sin vattenhink så att jag blev helt dyngsur...

Gick sedan hem och sov en stund innan det var dags att gå till skolan. Föreläsningarna var väl inte direkt några höjdare, eller jag borde skriva föreläsningen då jag skippade den sista. Hade ingen lust att sitta i skolan till kl 17 så jag tog lite ledigt och åkte er på stan för att handla lite käk istället.  

Nu kallar tvättmaskinen! Sedan blir det plugg inför fredagens tenta där G-gränsen ligger på 100%...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0