Jag ser det snöar, jag ser det snöar

2010-02-20 @ 15:56:44

Snön vräker ner och det blåser isbjörnar ute. Tycker att det räcker med denna skitsnö nu, hur mycket ska det komma egentligen?? 
Är fortfarande mega förkyld och mitt behov att gå är väldigt liten. försöker tentaplugga men det går sådär, vet inte har jag ska hinna få in allt innan tisdag men det är bara att kämpa på antar jag.

OS fortsätter och det går ju ganska bra för svenskarna, ytterligare en medalj blev det igår kväll. Ingen kan väl ha missat att Anna tog ett silver i gårdagens skiathlon, det var hon verkligen värd och superkul för henne. 
Svenskarna fortsätter även krascha i alpinbackarna igår var det Järbyns tur att smaka på snön, vilken jäkla krasch och den såg riktigt utäckt ut. Han verkar som tur är precis som Anja ha klarats sig mirakulöst bra. 

Ikväll är det melodifestivalen, skiathlon för herrar (heja Södergren, Hellner och Olsson), super-G för damer och sedan damernas curling. Blir en jobbig kväll ;P 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0