gäsp

2010-02-25 @ 11:45:20

Nu är beteendestudien avklarad, vi delade upp oss i stallet så att vi bara behövde sitta en timma itaget (totalt 3 timmar). Det var alldeles lagom och man hann inte frys så mycket. Efter lottdragning om när vilka som skulle sitta under vilka tider så var det dags att börja. Jag fick mitt sista pass till kl 5 vilket betydde att jag sedan kunde åka hem och sova. De som inte satt i stallet jobbade på projektrapporterna som ska skrivas vad gäller studieresan och detta projekt. Natten flöt på bra och vi var riktigt flitiga, studiereserapportern blev nästan klar men den bör nog läsas igenom en sväng så att vi inte har flummat på alltför mycket när tröttheten slog till.

Vid halv sjutiden imorse låg jag äntligen i min säng och kunde sova, kände mig förvånansvärt pigg efter att ha varit vaken i drygt 25 h. Men det var verkligen skönt att sova dock så vaknade jag lite då och då. Gick upp vid 11 för att inet förstöra dagen helt och vända tillbaka dygnet.

Hann se slutdelen av stafetten i går och den var verkligen grym! Grabbarna gjorde alla ett rikitigt bra lopp som slutade med ytterligare ett GULD!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0