Februari

2010-02-01 @ 18:50:55

Så har det redan gått en månad av det nya året, vad tiden går (skrämmande) fort.
Starten på årets andra månad kunda ha börjat bättre, jag fick ett trevligt brev från fk om att jag måste betala tillbaka bostadsbirdraget (eller lånet som det borde heta) för 2008. Inte nog med att jag ska betala tillbaka bidrag utan jag ska betala tillbaka 100 kr till då de har lagt till en ränta, va fasen (nu borde det verkligen hete lån). De månaderna (våren 08) jag ansökte om bidraget så var min inkomst bidragsgrundande men jag jobbade sedan på sommaren och tjänade för mycket. Tycker att det är fel att de räknar på årsinkomsten.
Kul att behöva betala 3600 kr på en gång, vet dock inte när det ska betalas tillbaka då jag kan komplettera och "överklaga" besultet till mitten av februari. 

Dagen räddades av R som gav mig en fin bergspalm, blev verkligen jätteglad!! Tusen tack! Nu ska jag bara komma ihåg att vattna den så att den inte dör, undrar hur det ska gå... :P  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0