Exam

2010-02-23 @ 19:24:44

Tentan är skriver och tja det gick väl så där. Känns som om jag ligger på gränsen, det var inte mina frågor och väldigt många frågor där man kunde skriva hela uppsatser. Skrev 5 a4 på en fråga och det känns som om jag missat hälften typ. Sållade lite under mitt pluggande och det jag sållat bort kom så klart på tentan...

Förkylningen har inte blivit bättre och förutsättningarna inför och vid tentan var väl inte de bästa. Trots förkylningen blir det jobb som vanligt tidigt imorgon bitti. Är iaf ledig på dagen så det är skönt.

Dags att återgå till OS-tittandet, idag håller jag tummarna för skidskyttedamerna i stafetten. Såg även att många av skidtjejerna är sjuka, attans otur. De som var i så fin form och en medalj i stafettn hade varit möjlig. Får hoppas att killarna klarar sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0