closed

2010-02-28 @ 20:20:55

Ridhuset har varit stängt från i torsdags pga av snöskottning av taket, alltså ingen träning i torsdags och idag. Har inte gått att rida alls, blev en skrittur i fredags men det var verkligen halt trots broddarna. Igår var det isbana ut på alla vägar så L fick stå och idag var det lite snö ovan på alla is vilket betydde att L fick stå även idag. Ingången till paddocken är även igenplogad, men det gör inte så mycket då det är för mycket snö för att det ska bli någon vettig ridning där. Tråkigt värre är det, men snön måste ju av taket (det var 1 meter på sina ställen) så det är bara att acceptera.

Jag är ännu inte helt frisk från min förkylning så det blev inga skidor denna helg heller. Har inte varit med om en sån här segdragen förkylning, undrar vad jag blivit drabbad av? Jag som brukar klara mig. Men nästa helg måste jag vara frisk och då blir det skidåkning!

Dags att återgå till 5-mils tittandet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0