julen

2010-12-26 @ 18:37:03

Så var årets jul över. Har träffat delar av släkten, ätit julmat (usch...), öppnat paket, fikat mm. Fick en hel hög med julklappar, på tok för mycket! Fick ett nytt objektiv + UV lins, 32 gb minneskort (blir perfa i Kenya), KL stövelväska, pengar, 2 par raggsockor som mormor stickat, en bok och några fler saker som jag inte kommer på just nu.

Det har även hunnits med lite hästeri, igår tömkörde jag L och idag var det uteritt på schemat. Jag & L, C & S samt M & C begav oss i morse ut i snövädret på en ridtur. Kul hade vi och L var taggad och väldigt nöjd. Blev även lite galoppbus på fältet på hemvägen ;P. Har på em även ridit hingsten, shit vad han är roligt, samt tömkört C. 

Imorgon blir det en sväng in till stan, bilen ska besiktas och sedan tänkte jag kolla in mellandagsrean lite (brukar inte hitta nått)...

Hoppas att alla har haft en trevlig jul! 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0