jobb

2010-12-21 @ 21:23:20

Nepp det är inte onsdag idag men trots det så har jag jobbat, vi går på julschema nu så jag passade på att ta ett pass. Vilken bra dag att välja att jobba på då vi blev serverade jullunch och efterrätt (chokladpudding, grädde och någon bärröra med hackad choklad som hade varit i ugnen ett tag så att chokladen hade smält). Mumsigt värre var det, jag tycker då inte julmat är någon direkt höjdare men det smakade ganska bra efter dryga 5h jobb och efterrätten var supergod! Var inte många inneliggande patienter så vi hade inte alltför mycket att göra så vi hann med att inventera allt foder och strö samt städa skullen.

När jobbet var avklarat så började jag min färd hem mot byn och jullovet. Jag som hade tänkt att börja min träning imorgon och ta mig ett skidpass men det ser inte så lovande ut då det förtillfället är 25 grader kallt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0