dan före dan

2010-12-23 @ 20:06:50

Idag har det varit fullfart. Åkte till stallet strax innan halv nio och kom åter hem halv fyra. Väl i stallet så skulle hästarna ut, sadelkammaren fixas iordning/städas, tvätt tvättas, fikas mm mm. Så klart blev det även en hel del tjôt och stoj med SGA och A under arbete. Roligt värre hade vi under dagen. Medans de fixade i sadelkammaren så motionerade jag hästarna. Hingsten longerades (hade vilat i två dagar) en stund innan jag hoppade upp och joggade honom ett tag, första gången jag satt på honom och I liked it! C tömkörde jag och han skötte sig som en lite prins. L fick en bustur iklädd innetäcke och hackamore ute i paddocken då hon gått träning på i tisdags och igår, laddad som tusan var hon.    

Hingsten P



Efter dagen i stallet var det bara att ta tag i julstöket hemma. Slog in alla paket, gjorde chokladfudge och mozartkulor. Nu tänker jag då inte prestera så mycket mera ikväll...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0