sista augusti

2010-08-31 @ 20:25:57

Snart är sommaren slut och hösten här, iaf enligt kalendern dock tycker jag att hösten varit här sen början av augusti eller nått.

På dagens schema var det bara ett studiebesök inbokat. Min grupp skulle besöka en av stans ridskolor och "analysera" verksamheten. Imorgon ska dagens besök presenteras för de andra kursarna så vi har även förberett en power point med lite bakgrundsfakta och gjort en SWOT analys av verksamheten.

Idag har jag även tagit tag i matlagningen, lagade en lasagne så nu är frysen full med matlådor igen. Har även snackat med mina nya korridorare som är väldigt trevligt och jag tror nog att det här kan bli riktigt bra, även om de gamla är saknade!

Imorgon ringer klockan strax efter kl 5, första jobbmorgonen på kliniken för denna termin. Ska bli kul att träffa mina arbetskollegor igen efter sommaren =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0