segt

2010-04-20 @ 21:30:17

Denna dag har verkligen segat sig fram. Var supertrött när klockan ringde imorse, antagligen pga att jag "slarvade bort" gårdags kväll med D och kom i säng sent samt att jag vaknade (som vanligt) ett antal gånger under natten som var kvar.
Dagens föreläsningar var ju ingen hjälp för att vakna till heller, så oengagerade föreläsare vilket gjorde föreläsningarna riktigt ointressanta. Satt nog och sov mig igenom (vilket jag inte var ensam om) båda föreläsningar som var 2h var.

På eftermiddagen har jag försäkt plugga, lyckades väl läsa några vetenskapliga artiklar utan att somna. Annars har jag inte presterat många knop :P

Nu borde jag gå och lägga mig så att jag inte är helt död på jobbet imorgon. Skönt är att jag är ledig från skolan och då kanske jag hinner ikapp lite plugg om jag är flitig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0