debut

2010-04-25 @ 20:44:45

Igår debuterade S och jag LA:6 på våran andra tävling tillsammans. Kandaret var på och hon kändes super på framridningen, hade velat gå in och rida redan efter 15 min. Inne på banan var hon mega spänd men bjöd till mer än väntat (hon är i vanliga fall väldigt långsam...). Fick en hel del dyra missar (på koeff 2 moment) så poängen lev ingen höjdare. Men vi kom inte sist och det var många procent ner till sista platsen, var även inte lång ifrån den mittersta delen av startfältet poängmässigt. Med tanke på att jag rider hästen en gång i veckan i bästa fall och här möter jag ryttare som sitter på sina hästar 7 dagar i veckan så är jag nöjd. Nästa helg är det dags igen och då är målet att komma över gårdagens procent.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0