Tisdag

2009-09-08 @ 18:03:15

Idag har jag lärt mig lite om bidragskalkylering och jordbrukspolitik. Den 3h långa föreläsningen imorse om bidragskalkylering gick i ett rasande tempo, synda att klockan inte gick lika fort. Hängde med på en del och mindre på en annan, jag upprepar det jag skrev tidigare och det är att jag är glad att jag inte valde ekonomiinriktningen...

Jordbrukspolitik föreläsning (som även den var 3h) var ingen höjdare (höll på att somna så jag och R gick i pausen när det var en timme kvar) även om föreläsaren gjorde sitt bästa och såg riktigt trevlig ut. Gunnar hette föreläsaren och då tänker man sig en 55-60 åring, men icke han var runt 25-30 och doktorand. Jaja se vad man kan ha fel.

Nu: skriva rent föreläsningsanteckningar.
Senare: kika på Idol 2009 som börjar idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0