Show

2009-09-06 @ 09:31:56

Igår så var det jubileumsshow, mycket folk och trevlig stämning var det. Jag visade goa M, fjordingen, på rasvisningen. Eftersom hon är fjording så ska hon ju ha stubbman vilket jag var tvungen att fixa innan visningen. Tog hjälp av klippmaskinen för att kunna komma igenom hennes långa och tjocka ruffs till man. Efter lite finfixande med en sax så såg det väl någorlunda bra ut när jag var klar.  Visningen gick bra och tror att hon tyckte det var lite skoj. Övriga nummer i showen var riktigt bra, speciellt dressyren där en tjej visade en ponny med ett jäkla steg och utstrålning. Den hade tydligen vunnit championetet på 90% nånting. Synd att man är för gammal att rida ponny...

Idag blir det ponnydressyr för hela slanten, ska bli skoj. Håller även tummarna för E och Z som är i mina trakter och hoppar 110 och 120 (debut). Håller också tummarna för R och T som hoppar 130 på samma tävling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0