Lördag

2009-09-12 @ 18:56:12

Vaknade imorse och kände mig skitkass rent utsagt, hoppas att det inte är en förkylning (eller i värsta fall flunsan) på G. Jag har inte tid med att vara sjuk.

Åkte iaf in till stan trots mitt tillstånd och hem kom jag med ett stycke torrschamp, ett stycke pärmregister och ett par jeans. Hade velat haft ett par skor också men orkade inte springa runt så mycket.

På eftermiddagen kände jag mig lite bättre och åkte mot stallet, promenad med halta L och trimmning på Z var dagens uppdrag. Z kändes helt okej, svarade bra på de sidförande hjälperna och gjorde öppnor riktigt hyggligt. Rakriktningen fungerade den också, det börjar ta sig för lillkillen. Nå nu är han ju inte så liten längre, hela 6 år men ridmässigt har han sammanhängande bara varit igång ett år.

Nu är det snart dags för lite käk och sen tänker jag inte prestera så många knop ikväll...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0